< Terug naar overzicht

Payroll & Comp & Ben Manager

Payroll & Comp & Ben Manager

Organisatie

Bakker & Partners is exclusief op zoek naar een Payroll & Comp & Ben Manager voor onze klant het Rode Kruis in Mechelen.

Onze klant is een onafhankelijke vrijwilligersorganisatie die deel uitmaakt van een Internationale koepel.

Functie

Je bent verantwoordelijk voor een efficiënt, stipt, vlot en correct verloop van de loon- en personeelsadministratie. Tevens sta je in voor de opmaak en opvolging van het personeelsbudget en voor het zoeken naar en optimaliseren van de verschillende subsidiëringen. Je ontwikkelt verder de compensation en benefits en stemt deze af op de strategie van de organisatie.


Je belangrijkste taken:

  • Je bent verantwoordelijk voor het correct en tijdig verloop van de loon- en per-soneelsadministratie voor ongeveer 1400 medewerkers alsook voor de inter-nationale payroll voor een 15-tal medewerkers en dit in samenwerking met een externe partner.
  • Je zorgt ervoor dat de verloning marktconform en voldoende aantrekkelijk is, dat gekeken wordt naar flexibele verloningssystemen en dat processen wor-den geoptimaliseerd en geautomatiseerd.
  • Je neemt zelf ook nog een stuk van de payroll voor jouw rekening.
  • Je bent verantwoordelijk voor het verlenen van professioneel advies over so-ciaal - juridische topics en voor het adviseren over de te volgen strategie in personeelsgebonden geschillen.
  • Aansturen van een 6-tal medewerkers loon- en personeelsadministratie
  • Verantwoordelijk voor optimaal subsidiebeleid. Op zoek gaan naar opportuni-teiten subsidie-inkomsten.
  • Analyse en optimalisatie van bestaande beloningssystemen ter ondersteu-ning van een betere implementatie van de strategie van de organisatie.
  • Verantwoordelijk voor de rapportering omtrent loonverwerking en KPI’s, voor-bereiden van CAO besprekingen.
  • Het beheer van de fleet in samenwerking met een externe leasingmaat-schappij.
  • Adviseren van HR Directeur.

Profiel

  • Je hebt een Masterdiploma met 5 à 10 jaar ervaring met verwerking van lo-nen, comp & ben in een complexe, liefst grote (500+) organisatie
  • Je hebt minimum 5 jaar in een leidinggevende functie en bent een ervaren en goede peoplemanager
  • Je streeft naar een win – win voor de organisatie en de werknemers
  • Ervaring in internationale payroll is een pluspunt
  • Ervaring met payroll, tijdsregistratie en planningssoftware in een grotere on-derneming bij voorkeur met Blox en Protime
  • Je hebt kennis van sociaal juridische wetgeving en arbeidsrecht
  • Je hebt een zeer goede kennis van Excel en kennis van Successfactors is een troef
  • Kennis van de wettelijke en sectorale (330.01, 319.00, 329.01. 330.04, 302) regelingen is een troef.
  • Professionele kennis van Frans en Engels (mondeling) is een troef
  • Je kan autonoom werken en stemt op regelmatige basis af met de HR Directeur (lid van het Directiecomité) aan wie je rapporteert.

Aanbod

  • Een dynamische job in Mechelen binnen een gedreven, maatschappelijk ge-richte, resultaatsgerichte en geëngageerde organisatie.
  • Je komt terecht in een HR team van 15 à 20 collega’s (HRBP’s, Recruitment, Preventieadviseur, Digital projectmanagers)
  • Een aantrekkelijk en marktconform salaris met 29 dagen verlof, groepsverze-kering (cafetariaplan), smartphone en bedrijfswagen.

Contact

Interesse?

Stuur jouw cv naar nancy.decoensel@bakker.be, met vermelding van de referentie “Payroll & Comp & Ben Manager”.


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen