< Terug naar overzicht

HR administrator / payroll officer

HR administrator / payroll officer

Organisatie

Audika

Demant Holding is een vooraanstaande, beursgenoteerde, internationale onderneming gespecialiseerd in hoortoestellen, diagnostische apparatuur en persoonlijke communicatie.

In België is Demant actief onder de handelsnaam Audika , met een Servicekantoor in Leuven en (verspreid over Wallonië en Vlaanderen) momenteel 30 hoorwinkels en 15 shop-in-shops.
Vanuit ons servicekantoor leveren wij de support op het vlak van Finance, ICT, Logistics, Operations, Service en HR.

Functie

Wat ga je doen?

  • Deze functie is een combinatie-functie van HR Administratie en Payroll.
  • Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig voeren van onze volledige personeelsadministratie en de daarbij behorende correspondentie. Dit betekent dat je alle in-, door-, en uitstroom mutaties toetst en volledig en correct uitvoert, contract signaleringen beoordeelt en de personeelsdossiers beheert. Je bent de vraagbaak voor alle personeelsadministratie.
  • Daarnaast sta je in voor de payroll en ben je het contact met het sociaal secretariaat.
  • Bij onze dienst komen er continu vragen binnen. Jij gaat hier servicegericht mee om en je laat je niet gek maken door de dagelijkse drukte. Je bent een administratieve duizend poot en bent stressbestendig. Daarnaast bewaak jij onze werkprocessen en houd je deze up-to-date. Je krijgt volop de ruimte om kritisch mee te denken, verbeteringen voor te stellen en hier mee aan de slag te gaan. Kortom een brede en uitdagende functie!

Jouw werkzaamheden bestaan voornamelijk uit de volgende taken:

  • Je fungeert als aanspreekpunt voor medewerkers op het gebied van salaris en arbeidsvoorwaarden
  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten en de controle hierop.
  • Toepassen van de werving- en selectieprocedure en de opvolging hiervan. Denk hierbij ook aan het inplannen van sollicitatiegesprekken en het uitnodigen van de sollicitanten.
  • Administratieve verwerking van alle salaris- en personeelswijzigingen.
  • Payroll-werkzaamheden t.b.v. de periodieke salarisverwerking.
  • Je staat in voor het wagenpark, de verzekeringen, contacten met officiële instanties,

Profiel

Wat verwachten wij?

  • Je beschikt over een bachelor en minsten 5 jaar relevante ervaring
  • Kennis en ervaring met het Officepakket
  • Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels
  • Een meedenkend en proactief persoon. Je signaleert kansen en/of verbeterpunten en draagt deze aan.
  • Je bent accuraat, stelt prioriteiten en lost problemen op.
  • Tot slot ben je gewend je werk zelfstandig in te delen en uit te voeren maar je bent ook een echte teamplayer.|

Aanbod

Kan je jezelf vinden in bovenstaande vacature en is het jouw ambitie om je werk tot een succes te maken, dan is werken bij Audika iets voor jou!
Audika is een groeiende organisatie met een informele werksfeer en fantastische collega’s.
Het welzijn van onze klanten en onze medewerkers staat centraal in ons bedrijf.
je krijgt er  volop kansen om jezelf te ontplooien
Je kan tevens rekenen op een mooi salaris  salarispakket (aantrekkelijk loon op basis van ervaring)  uitgebreide hospitalisatieverzekering (ambulante kosten en tandverzorging inbegrepen), maaltijdcheques, groepsverzekering, ecocheques, smartphone met abonnement, laptop, 32 dagen vakantie.

Contact

Interesse?

Klik hier voor meer info en solliciteer online!


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen