< Terug naar overzicht

Hoofdverantwoordelijke personeelsdienst

Hoofdverantwoordelijke personeelsdienst

Organisatie

Bethanië biedt acute opvang, gespecialiseerde behandeling en langdurige zorg voor mensen in psychische nood.
AZ Sint-Jozef Malle is een ambitieus algemeen ziekenhuis en een belangrijke speler in het regionale zorglandschap. Naast tweedelijnszorg bieden we ook een waaier aan specialisaties aan. Professionele en warme zorg, daar staan we voor!
AZ Sint-Jozef Malle en Bethanië zijn gevestigd op een groen domein in Malle-Zoersel.

AZ Sint-Jozef Malle en Bethanië maken deel uit van vzw Emmaüs. Emmaüs voert een gelijke kansenbeleid. Kwaliteiten van mensen zijn doorslaggevend, ongeacht hun leeftijd, geslacht, etnische afkomst, seksuele geaardheid, religie, handicap of nationaliteit.

Functie

Het departement HR van AZ Sint Jozef en Bethanië bestaat uit de personeelsdienst en de dienst HR.
De personeelsdienst behartigt de wettelijke, loontechnische- en administratieve zaken van HR.
Je leidt een team van 12 medewerkers, onderverdeeld in payroll, medewerkersloket en rapportering. Warme & professionele zorg vertaal je in het samen zorgen voor een correcte, tijdige en klantgerichte dienstverlening aan de medewerkers en leidinggevenden.

  • Je zorgt samen met je team voor een tijdige en correcte administratieve opvolging van alle personeelsdossiers (in-, door- en uitstroom) en de bijhorende loonadministratie (via een sociaal secretariaat).
  • Je volgt de sociale- en andere relevante wetgeving nauwgezet op, je interpreteert wijzigingen en zorgt voor implementatie ervan in de organisaties.
  • Je bouwt mee aan het HR - beleid, vanuit jouw expertise (bijv. op het vlak van loonbeleid, personeelsbegroting, digitaliseren van het personeelsdossier, …). Je initieert de nodige projecten en zorgt mee voor de realisatie ervan.
  • Samen met je team zorg je voor alle relevante ziekenhuisrapporteringen, intern én extern. Je analyseert nieuwe vragen i.f.v. op te leveren rapportering en staat mee in voor het ontwikkelen van boordtabellen.
  • Je geeft leiding, coacht en motiveert je medewerkers. Je zet in op hun talenten en verdere groei.
  • Je neemt deel aan overkoepelend overleg (Emmaüs, Helix,…) en bouwt een netwerk uit.
  • Je rapporteert aan de directeur HR.

Profiel

  • Je hebt een masterdiploma, of bent gelijkwaardig door ervaring. Je kan een 5 - tal jaar ervaring voorleggen in een soortgelijke functie.
  • De ziekenhuiswereld boeit je.
  • Je hebt een grondige kennis van de sociale wetgeving. Je kan vlot overweg met programma's zoals e - BLOX en Saga, of bent in staat die snel onder de knie te krijgen.
  • Je bent cijfermatig sterk en werkt nauwgezet.
  • Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je hebt een analytische blik en behoudt een helikopterperspectief.
  • Je bent een teamspeler, die motiverend en inspirerend werkt t.a.v. je team. Je toont persoonlijk leiderschap en moedigt dit ook aan bij je medewerkers.
  • Je toont ondernemingszin en kan daadkrachtig beslissingen nemen.
  • Je bent sterk in plannen en organiseren, werkt doeltreffend en resultaatgericht.
  • Je werkt aan je persoonlijke en professionele groei.

Aanbod

  • Contract van onbepaalde duur
  • Een boeiende job in een dynamische omgeving met top collega's
  • Verloning volgens de gangbare ziekenhuisbarema's met overname van relevante anciënniteit
  • Ruime kansen tot ontwikkeling
  • Voor extra voordelen, check onze websites: azsintjozef-malle.be - Werken bij - Troeven en bethanie-emmaus.be - Bij ons werken - Waarom kiezen voor Bethanië

Contact

Voor meer informatie, neem contact op met:

Veerle Bogaert
Directeur HR
03 380 26 20

Solliciteren kan via onze websites:


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen