< Terug naar overzicht

Beheerder betaling bijkomend personeel

Beheerder betaling bijkomend personeel

Organisatie

De Munt is het federale operahuis in het hart van de hoofdstad van Europa dat internationaal gerenommeerde operaproducties, dansvoorstellingen en concerten realiseert en programmeert.

 

Functie

Als beheerder betaling bijkomend personeel plan, coördineer, realiseer en controleer je de maandelijkse salarisbetalingen voor bijkomend personeel werkzaam in verschillende afdelingen van de organisatie. Daarnaast voer je diverse administratieve en organisatorische taken uit met betrekking tot de salarisadministratie en het dossierbeheer van bijkomend personeel. Je zorgt er dus voor dat betalingen en salarissen correct en op tijd worden verwerkt, met inachtneming van de interne procedures en de van kracht zijnde sociale, juridische en fiscale wetgeving. Je rapporteert aan de verantwoordelijke lonen & contracten.

Taakomschrijving

  • Je behandelt de lopende dossiers;
  • Je implementeert de gegevens (identiteitsgegevens, betaald verlof…) in payrollsoftware en controleert deze vervolgens;
  • Je voert verschillende berekeningen uit met betrekking tot je domein (dubbel vakantiegeld, specifieke premies…);
  • Je voert de uitbetaling uit van de contracten;
  • Je kijkt de correcte uitvoering van het betalingsproces van de lonen na (bv. controle van de maandelijkse berekening van de loongegevens en de codering van de gegevens in de payrollsoftware);
  • Je bereidt verschillende soorten documenten voor (sociale, fiscale...) en bezorgt deze aan de betrokken personen of organisaties;
  • Je rapporteert regelmatig over de loonstaten (loongegevens, ziekte, enz.);
  • Je identificeert en analyseert problemen of afwijkingen, signaleert ze aan de leidinggevenden van de betrokken diensten en stelt oplossingen voor.

Profiel

  • Je kan enkele jaren relevante ervaring in loon- en personeelsbeheer voorleggen;
  • Je hebt een goede kennis van het loonbetalingsproces;
  • Je bent goed op de hoogte van de geldende sociale wetgeving en de praktische toepassing ervan;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in team werken en neemt graag initiatieven;
  • Je bent discreet;
  • Je bent georganiseerd en flexibel;
  • Je beschikt over goede computervaardigheden en kan vlot overweg met personeelssoftwarepakketten;
  • Je hebt een zeer goede kennis van zowel het Nederlands als het Frans;
  • Je bent bekend met MS Office tools;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Aanbod

Voltijds vervangingscontract (tot midden juli 2020);
Een culturele werkomgeving die je de mogelijkheid geeft om bij te dragen tot de realisatie van onze vernieuwende producties met ruime opleidingsmogelijkheden.

Contact

Interesse?

Stuur je CV en motivatiebrief vóór 1 december 2019 naar jobs@demunt.be met vermelding “vacature – beheerder betaling bijkomend personeel”.

Privacy

De Munt hecht veel belang aan de privacy van haar medewerkers en sollicitanten, voor meer info, lees hier ons HR-privacyverklaring.


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen