< Terug naar overzicht

Net als in de film

In een krappe arbeidsmarkt zijn bedrijven steeds creatiever om nieuwe medewerkers aan te trekken. De Vlaamse streamingdienst Streamz gebruikt filmtrailers in zijn zoektocht naar medewerkers.

“Vandaag hebben sollicitanten meer dan ooit de touwtjes in handen. Ze gaan alleen aan de slag bij een bedrijf als ze het gevoel hebben dat ze er echt 100 procent bij passen. Daarom hebben we al onze troeven via onze vacatures op tafel gegooid. We zijn als streamingdienst geen doordeweeks bedrijf. Hoe konden we dat beter in de verf zetten dan met enkele entertainende trailers, op maat gemaakt van de verschillende jobs? We willen net als bij ons kijkerspubliek graag zoveel mogelijk diversiteit op onze werkvloer. Dat stralen deze vacatures ook uit,” zegt Peter Vindevogel, CEO Streamz.

In vier spotjes gaat de Vlaamse streamingdienst Streamz op zoek naar een ‘Serial Watcher’ die series verslindt en als programmacoördinator aan de slag wil. Een ‘Lord of the Sales’ of een salesmanager die in ware Pirate of the Carribbean-stijl mijlenver gaat om te verkopen. Een ‘nummervreter’ die als financieel specialist wil komen werken. En een ‘marketeer’ die de hoofdrol in zijn eigen carrière wil vertolken.

Lees meer over

Geef als eerste een reactie

Om reacties te kunnen geven moet u inloggen
< Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen