< Terug naar overzicht

Talent Acquisition Manager

Talent Acquisition Manager

Bedrijf

Lidl is een sterk groeiende internationale onderneming die focust op klantvriendelijkheid en duurzaamheid. Elke dag maken wij het verschil door onze gedrevenheid en oog voor detail. Deze onmisbare Lidl-mentaliteit is de succesformule van onze onderneming. Om onze organisatie en de instroom van talent te garanderen, zijn wij op zoek naar een:

Talent Acquisition Manager

Functie

Onze HR-afdeling is volop in beweging om onze doelstellingen voor 2020 te behalen. Daarom zijn we op zoek naar een gedreven professional die de schouders wenst te zetten onder onze nationale HR-strategie, en Lidl met passie in de spotlights plaatst van de arbeidsmarkt. Op een professionele wijze toekomstige medewerkers aantrekken met het passende Lidl DNA: dat is wat centraal staat in deze functie. Aan jou om deze uitdaging met je team waar te maken:

  • Je werkt het rekruteringsbeleid verder uit met bijzondere aandacht voor de ontwikkeling van een proactief en modern rekruteringsproces, waarbij je oog hebt voor de candidate experience en onze employer brand.
  • Je stuurt diverse projecten aan rond functionele veranderingen, in het bijzonder de invoering van nieuwe technologieën, de nodige tooling (testing framework), video interviews, maar ook rond strategic workforce planning…
  • Je creëert bovenal een positieve werkomgeving. Je ondersteunt en coacht je team in de richting van onze ambitieuze doelstellingen.
  • Daarnaast ben je het centrale aanspreekpunt binnen de organisatie (hoofdkantoor, regionale kantoren, commerciële afdeling, logistiek…) rond rekrutering en arbeidsmarktcommunicatie. Je treedt hierbij op als challenger én als adviseur.
  • Je vertegenwoordigt onze afdeling ook binnen het internationale moederbedrijf en je legt vlot connecties met collega’s uit het buitenland om ervaringen uit te wisselen.
  • Je bent en blijft uiteraard op de hoogte van de nieuwe trends binnen rekrutering.
  • Je rapporteert aan de HR Director.

Profiel

  • Je genoot een hogere opleiding in combinatie met een 8-tal jaar ervaring.
  • Je hebt ervaring met people management en bent een coachend leidinggevende.
  • Je hebt een positieve attitude en gaat geen uitdagingen uit de weg.
  • Je bent een team player en inspireert je team om uitdagende resultaten te halen.
  • Je straalt zelfvertrouwen uit en je bent een geboren communicator.
  • Je hebt een passie voor rekrutering en selectie, en gaat steeds op zoek naar de nieuwste trends.
  • Je bent een plannings- en organisatietalent.
  • Je bent een strategisch denker die bereid en in staat is om zowel hands-on als pragmatisch te werken.
  • Je beheerst het Frans en Nederlands, kennis Duits is mooi meegenomen.

Aanbod

  • Een uitdagende rol in een groeiende organisatie waarbij je innovatief te werk kan gaan.
  • De kans om samen met je team het nieuwe HR beleid binnen Lidl vorm te geven.
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen binnen een succesvolle, groeiende en dynamische retailer.
  • Een meer dan marktconform salarispakket bestaande uit een mooi loon volgens je ervaring en expertise, bedrijfswagen, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques…

Contact

Interesse?

Solliciteer dan hier!

Meer info?

Contacteer recruitment@lidl.be


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen