< Terug naar overzicht

Systeemtechnische HR Administrator

Systeemtechnische HR Administrator

Bedrijf

Lidl groeit snel. Elke drie weken een nieuwe winkel, elke drie jaar een nieuw distributiecentrum en elke drie minuten een nieuwe klant, dat doet niemand ons na. En die groei is nog maar het begin. Het is onze droom om nog meer harten van klanten te winnen met onze verse groenten en ons lekker brood. Elke dag opnieuw. Het geheim van dat succes? Dat zijn onze 7.800 medewerkers. In onze winkels, distributiecentra en op onze kantoren. Door hun inzet en hun ideeën, maken zij elke dag het verschil en doen zij Lidl groeien.

Zin om mee te groeien? Wij zoeken een Systeemtechnische HR Administrator voor de HR-afdeling in Merelbeke.

Onze HR-afdeling is volop in beweging om onze doelstellingen voor 2020 te behalen. Daarom zijn we op zoek naar een gedreven iemand die de schouders wenst te zetten onder onze HR-strategie, waarin de groei en ontwikkeling van onze medewerkers centraal staat.

Functie

Systeemtechnische oplossingen voorstellen

• Als key user sta je in voor het uploaden van de content in onze learning online terminal.
• Je ondersteunt de regionale key users bij de testing en roll-out van de systemen.
• Je bent de contactpersoon voor alle Training & Development systeemtechnische vragen en problemen:
      o Je verzamelt de problemen en zorgt voor een correcte opvolging.
      o Je probeert in eerste instantie de vragen te beantwoorden indien niet mogelijk schakel je de juiste (nationale en internationale) stakeholders in.
      o Je initieert verbeteringen en brengt optimalisaties aan.
      o Je verzorgt de communicatie naar jouw interne klanten.
      o Je werkt een rapportage-format uit en bezorgt een wekelijkse rapportage aan de directie.
• Je denkt mee na over service & support optimalisaties.

Profiel

Een gemotiveerd iemand die snel leert

• Je hebt een grote affiniteit met IT systemen.
• Je behaalde minstens een bachelor diploma en hebt 2 jaar relevante ervaring.
• Je spreekt goed Nederlands en Frans.
• Je hebt een eerste ervaring in een service & support omgeving.
• Je werkt nauwkeurig en houdt ervan om problemen op te lossen.
• Je bent een doorzetter, kan zelfstandig werken en neemt initiatief.

Aanbod

Een verantwoordelijke functie met veel contacten

• De mogelijkheid om ervaring op te doen bij een succesvolle internationale retailer.
• Werken in een omgeving die “Medewerkers ontwikkelen” als één belangrijkste management principes naar voor
schuift.
• Een marktconform salarispakket aangevuld met maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en een bedrijfsrestaurant waar je voordelig luncht.
• De kans om je steentje bij te dragen aan ons HR-doel: Great Place To Work worden.
• De mogelijkheid om door te groeien.

Contact

Interesse?

Solliciteer nu op via deze link !


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen