< Terug naar overzicht

Senior business analist HR - Payroll & personeelsadministratie (80% tot 100%)

Senior business analist HR - Payroll & personeelsadministratie (80% tot 100%)

Bedrijf

Topreferent zijn in patiëntenzorg, opleiding en onderzoek, dat zijn de drie hoofdopdrachten van UZ Leuven. In België en Europa spelen we een toonaangevende rol die we willen behouden en verder uitbouwen. Daartoe bundelen meer dan 9 000 gedreven medewerkers elke dag hun expertise.

Functie

Momenteel zijn we op zoek naar een senior business analist HR binnen de dienst payroll en personeelsadministratie. Het betreft een contract van onbepaalde duur.
 
  • Je ondersteunt de manager payroll- en personeelsadministratie in de dagelijkse leiding, je bent teamleader van een subafdeling van de dienst. 
  • Je zorgt voor continuiteitsbewaking van alle operationele en projectactiviteiten;
  • Als business-expert zoek je mee naar mogelijkheden tot optimalisering van de administratieve processen en werkorganisatie binnen het geheel van de personeelsdienst maar met prioritaire aandacht voor issues gerelateerd aan de afdeling payroll- & personeelsadministratie;
  • Je maakt functionele analyses in overleg met de eindgebruikers en de ICT-programmeurs- analisten en begeleidt het implementatie- en opleidingsproces;
  • Je coördineert veranderingsprocessen binnen de afdeling en geeft ondersteuning bij ad-hoc projecten en werkgroepen die een beroep doen op de afdeling

Profiel

  • Je beschikt over een universitair diploma (TEW, handelsingenieur,…) en je hebt reeds enkele jaren relevante ervaring kunnen opbouwen ( bijv. in een sociaal secretariaat );
  • Je hebt bij voorkeur ook al ervaring in een adjunct/leidinggevende functie.
  • Je kan buigen op een degelijke parate kennis inzake sociale - en arbeidswetgeving;
  • Je beheerst de courante informaticatoepassingen. Ervaring met ERP of HRIS implementatie is een pluspunt;
  • Je bezit een sterke analytische aanleg en getuigt van “hands-on” en “to the point” – mentaliteit;
  • Je bent in staat duidelijk te rapporteren en je bent voldoende vaardig in overleg en aftoetsing;
  • Je bent een goede communicator en teamspeler, je kan je duidelijk profileren met oog voor voldoende diplomatie en discretie indien nodig;
  • Je bent voldoende stressbestendig en weet prioriteiten te leggen in de realisatie van uw doelstellingen;
  • Je kan snel de eventuele ontbrekende expertise in het domein opbouwen.

Aanbod

  • Je beschikt over een universitair diploma (TEW, handelsingenieur,…) en je hebt reeds enkele jaren relevante ervaring kunnen opbouwen ( bijv. in een sociaal secretariaat );
  • Je hebt bij voorkeur ook al ervaring in een adjunct/leidinggevende functie.
  • Je kan buigen op een degelijke parate kennis inzake sociale - en arbeidswetgeving;
  • Je beheerst de courante informaticatoepassingen. Ervaring met ERP of HRIS implementatie is een pluspunt;
  • Je bezit een sterke analytische aanleg en getuigt van “hands-on” en “to the point” – mentaliteit;
  • Je bent in staat duidelijk te rapporteren en je bent voldoende vaardig in overleg en aftoetsing;
  • Je bent een goede communicator en teamspeler, je kan je duidelijk profileren met oog voor voldoende diplomatie en discretie indien nodig;
  • Je bent voldoende stressbestendig en weet prioriteiten te leggen in de realisatie van uw doelstellingen;
  • Je kan snel de eventuele ontbrekende expertise in het domein opbouwen.

Contact

Interesse?

  • Solliciteer vandaag nog op deze vacature door het online sollicitatieformulier in te vullen en jouw CV toe te voegen.
  • Voor meer informatie kan je terecht bij dhr. Eric Witters, verantwoordelijke personeelsadministratie op tel.nr 016/ 34 48 80.
  • Wil je meer informatie over het werken binnen het ziekenhuis, de sollicitatieprocedure of UZ Leuven als werkgever? Neem dan zeker een kijkje op onze website: www.uzleuven.be/jobs.


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen