< Terug naar overzicht

Payroll Team Leader

Payroll Team Leader

Organisatie

D'Ieteren Auto

Het sociale leven van mensen verbeteren door een vlotte, comfortabele en betaalbare mobiliteit.



D’Ieteren Auto heeft al 200 jaar ervaring met mobiliteit. Daardoor zijn we toonaangevend voor de mobiliteit van morgen. Om uw veranderende mobiliteit te begeleiden, heeft D’Ieteren Auto D’Ieteren Mobility opgericht.
Met D’Ieteren Mobility richten we ons resoluut op de toekomst en ontwikkelen we een steeds uitgebreider assortiment producten en diensten voor mobiliteit, die verder gaan dan het verkopen en verdelen van voertuigen. Met producten en diensten die aan uw behoeften beantwoorden, nu of in de toekomst, zijn wij klaar voor de uitdagingen van morgen.
Dit uitgebreide ecosysteem van merken, producten en diensten heeft als enig doel de visie van D’Ieteren Auto te verwezenlijken.

Functie

De kern van je functie draait om zowel de dagelijkse leiding van het Payroll Team (7 personen), als het berekenen, opvolgen en controleren van de salarissen binnen jouw klantenportefeuille voor zowel arbeiders, bedienden als kaderleden voor verschillende D’Ieteren Auto entiteiten en paritaire comités

VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Je zorgt voor de dagelijkse leiding van een team van 7 Payroll Officers, inclusief aanwerving, evaluatie, vorming en day-to-day management
  • Je onderzoekt en behandelt gestandaardiseerde vragen over de sociale wetgeving, het salarispakket en de verzekering en stemt hierover af met het sociaal secretatiaat
  • Je behandelt complexe personeelsgebonden vragen van leidinggevenden en medewerkers en stemt hierover af met de verschillende interne en externe HR-partners
  • Je ondersteunt de opvolging van diverse personeelsdossiers
  • Je zorgt voor het oplossen en opvolgen van problemen in verband met de diverse personeelsdossiers
  • Je verwerkt de maandelijkse loonafsluiting
  • Je berekent loonsimulaties bij nieuwe aanwervingen of bij loonsverhogingen
  • Je onderhoudt gekende HR-contacten
  • Je zorgt voor het onderhouden en uitbouwen van een relatie met verschillende HR-partners en zoeken naar mogelijke nieuwe partners

Profiel

  • Masters niveau of gelijkwaardig door ervaring
  • Een eerste people management ervaring
  • Prefect tweetalig NL/FR (mondeling en schriftelijk), kennis van het Engels is een plus
  • Grondige kennis van databeheer (SAP), sociale wetgeving en loongerelateerde financiële processen
  • Ervaring met de coördinatie van financiële afdelingen (HR-procesadministratie, HR-budget voor afdelingen, afstemmingen)
  • Kennis van verschillende HR-gebieden (Comp & Ben, Human Capital Management, talentmanagement, sociale dienstverlening ...)

Aanbod

Je zal deel uitmaken van een ambitieuze, op de toekomst gerichte organisatie die jou doorgroeimogelijkheden en, in functie van je ervaring, een aantrekkelijk salaris inclusief extra legale voordelen biedt.

Contact

Interesse?

Klik hier voor meer informatie en solliciteer online.


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen