< Terug naar overzicht

Payroll Process Expert

Payroll Process Expert

Bedrijf

Armonea is de grootste onafhankelijke aanbieder van seniorenzorg in België en behoort tot de top-tienspelers van Europa. In 84 woonzorgcentra, serviceflats en service-residenties verspreid over heel België, in 26 woonzorgcentra en 6 dagcentra in Spanje en in 17 woonzorgcentra in Duitsland voelen onze ruim 14.000 senioren zich dankzij 9.000 medewerkers elke dag thuis.

Al bijna 40 jaar geven wij onze residenten alle mogelijkheden om te genieten van elke dag. We geloven dat op geluk geen leeftijd staat, dat iedereen zijn verhaal heeft en uniek is en dat we kunnen inspireren tot een positieve kijk op leef-tijd. We doen dit door onze residenten een thuisgevoel te geven, te laten genieten van elke dag, in contact te houden met familie en vrienden en hen ook uitstekende zorg te bieden. Zodat onze residenten hun leven kunnen leiden zoals zij dat wensen, met een gerust gemoed.

Gezien de sterke groei van de organisatie zoeken we momenteel een:

Payroll Process Expert (m/v)

Functie

o Vanuit een opgebouwde ervaring in payroll-uitvoering en payroll-processen zal je instaan voor verbeteringstrajecten op het vlak van organisatie van de payroll van onze verschillende voorzieningen. Dit betekent o.a. :

  • werkprocedures verfijnen en implementeren ;
  • standaardiseren van werkmethodes, identificeren van mogelijke procesverbeteringen ;
  • opvolgen en oplossen van interface- en import fouten in het payrollsysteem en de planningstool ;
  • controles uitvoeren op de lokale payroll-activiteiten en van hieruit proactief interventies uitvoeren om de juistheid van de loonberekeningen te garanderen
  • een adviesrol opnemen naar de lokale voorzieningen op het vlak van payroll-gerelateerde vragen
  • een goede opvolging en verloop verzekeren door een project-management-aanpak te gebruiken.

o Actief deelnemen aan optimalisatietrajecten m.b.t. de IT-oplossingen voor payroll, planning en budgettering :

  • in kaart brengen van de behoeften en de requirements ;
  • uitvoeren van een fit/gap analyse ;
  • deelnemen aan de opmaak van lastenboeken voor verbeteringstrajecten van de bestaande toepassingen ;
  • aangepaste oplossingen mee implementeren bij de interne klanten

o Grondige analyses voorbereiden en assistentie verlenen bij de opmaak van het jaarlijkse salaris-budget. De opvolging verrichten van de ‘actuals’ t.o.v. budget en aansluiting zoeken.
o Controlemechanismen uitbouwen ter beheersing van onvoorziene evoluties van de loonmassa.
o Deelnemen aan het uitbouwen van een HR Analytics-aanpak: Opbouwen van een recurrente HR Reporting en het stroomlijnen van de HR Masterdata.

Profiel

  • Je bent in het bezit van een universitair diploma.
  • Je bent gepassioneerd door HR en hebt interesse in IT.
  • Je kan terugkijken op een uitvoerende payroll functie. Dit is een absolute must. Ondertussen ben je doorgegroeid naar een ander rol.
  • Je bent zeer analytisch en kan processen begrijpen, doorgronden en verbeteren
  • Jouw achtergrond bevindt zich mogelijk in het domein van sociaal secretariaat, consultancy, HR business analyse, HR controlling.
  • Je bent communicatief en een teamplayer.

Aanbod

  • Je maakt deel uit van een gepassioneerd en professioneel team met groeiambities.
  • Wij bieden je de ruimte om mee te denken en je persoonlijk verder te ontwikkelen.
  • Een aantrekkelijk salarispakket inclusief diverse extralegale voordelen
  • Je werkt vanuit de hoofdzetel in Mechelen.

Contact

Geïnteresseerd?

Klik hier voor meer informatie of om online te solliciteren.


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen