< Terug naar overzicht

Payroll Expert

Payroll Expert

Bedrijf

Lidl groeit snel. Elke drie weken een nieuwe winkel, elke drie jaar een nieuw distributiecentrum en elke drie minuten een nieuwe klant, dat doet niemand ons na. En die groei is nog maar het begin. Het is onze droom om nog meer harten van klanten te winnen met onze verse groenten en ons lekker brood. Elke dag opnieuw. Het geheim van dat succes? Dat zijn onze 7.800 medewerkers. In onze winkels, distributiecentra en op onze kantoren. Door hun inzet en hun ideeën, maken zij elke dag het verschil en doen zij Lidl groeien.

Zin om mee te groeien? Wij zoeken een:

PAYROLL EXPERT

voor ons hoofdkantoor in Merelbeke.

In de afdeling personeelsadministratie op ons hoofdkantoor werkt een team van een 15-tal gedreven medewerkers samen, om maandelijks hun collega’s stipt en tijdig te betalen. Dit doen zij in 2 teams: pre-payroll en expert-payroll. De voorbereidende stappen gebeuren door ons pre-payroll team. Ons specialist payroll team van 5 medewerkers staat nadien, samen met het sociaal secretariaat in voor de exacte loonberekeningen en –uitbetalingen. Voor ons specialist payroll team zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

Functie

Loonberekening van onze 7800 medewerkers

• Je laadt gegevens van ons tijdsregistratiesysteem in SAP op. Dit zijn bijvoorbeeld aan- en afwezigheden, extra uren en toeslagen.
• Je kijkt de ingevoerde loongegevens na en voert controles uit op de loonberekening.
• Je volgt de loonverwerking op van de arbeiders van één van onze 5 distributiecentra. Je maakt hiervoor personeelsdossiers aan, voert wijzigingsfiches in, verwerkt prestaties, afwezigheden en premies, verzorgt de afrekening van de uitdiensten, en je valideert alle gegevens in SAP.
• Je stuurt de lonen door naar ons sociaal secretariaat.
• Je behandelt specifieke dossiers zoals bijvoorbeeld de opvolging van negatieve lonen.
• Je stemt de loonfile af met de boekhouding.
• Je beantwoordt op een professionele manier loontechnische vragen van onze medewerkers.

Profiel

Gedreven en zelfstandige werker

• Je hebt minimum een bachelordiploma aangevuld met 3 jaar ervaring in payroll.
• Je spreekt vlot Nederlands en kan je uitdrukken in het Frans.
• Je hebt een goede kennis van onze sociale wetgeving.
• Je vindt bruto-netto, vakantiegeld en eindejaarspremies berekenen een fluitje van een cent.
• Je bezit over een groot verantwoordelijkheidsgevoel, bepaalt prio’s en organiseert je eigen werk zelfstandig.
• Je bent gedreven en hebt een echte doe-mentaliteit.
• Je bent een teamplayer en je helpt je collega’s graag op drukke momenten.

Aanbod

Een gevarieerde functie en een toffe teamsfeer

• Een uitdagende en gevarieerde functie waarbij je zelfstandig je eigen takenpakket uitvoert.
• Een rol in een tof en dynamisch team die elke maand het beste van zichzelf geeft om alle collega’s correct en tijdig te betalen.
• Een rol in onze HR afdeling waar we samen werken aan één duidelijke doel: Great Place To Work worden!
• Een mooi verloningspakket: competitief brutoloon, wagen met tankkaart, smartphone met abonnement, maaltijdcheques, en hospitalisatieverzekering en een bedrijfsrestaurant waar je goedkoop kan lunchen.

Contact

Solliciteren kan via deze link.

 


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen