< Terug naar overzicht

Office Manager Admin/HR/Finance

Office Manager Admin/HR/Finance

Organisatie

Buro Nexus groeit stevig, zeer stevig, en dat nu al voor het 4e jaar op rij (we bestaan ook nog maar 4 jaar).  Hierdoor heeft ons Office Managementteam (Caroline & Bo) dringend nood aan versterking.


Functie

Als nieuwe collega van Caroline & Bo zal je mee de verantwoordelijkheid dragen over volgende zaken binnen buro Nexus BE!

  • Administratie en communicatie rond projecten, wagenpark, verzekeringen, ...
  • Facturatie van onze projecten richting de opdrachtgever
  • Alle harde HR-taken en -processen in tandem met de HR/Admin-Manager & HR-Manager
  • Communicatie met onze consultants omtrent loonbrieven, sociale wetgeving, …
  • Assisteren van interne collega’s op vlak van projectadministratie.
  • Facility organisatie van buro Nexus BE (over alle kantoren)
  • Bewaken van kwaliteitslabels
  • ...

Profiel

Iets voor jou?

  • Minimaal Professionele Bachelor (Sociaal Werk, Bedrijfsmanagement, HR, …)
  • Eerste ervaring in een vergelijkbaar traject
  • Uistekende kennis NL en goede kennis FRA is een must
  • Kennis van Office 365 (Excel, Word, Outlook)
  • Je kunt makkelijk prioriteiten stellen
  • Hands-on mentaliteit met probleemoplossende en proactieve houding
  • Houden van een uitdaging en bruisen van energie
  • Flexibele ingesteldheid

Aanbod

Uiteraard kan je rekenen op een grondige interne en externe opleiding en begeleiding. Een toffe werksfeer en een uitdagend en groeiend takenpakket binnen de wereld van Project Sourcing. Verder voorzien we vanzelfsprekend ook een mooi loonpakket inclusief extralegale voordelen (maaltijdcheques, verzekeringen, bedrijfswagen, tankkaart, onkostenvergoeding…) alsook stevige incentives (reizen, etentjes, ...).

Contact

Interesse?

Klik hier voor meer info en solliciteer online!


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen