< Terug naar overzicht

HR Professional

HR Professional

Bedrijf

Wij zijn BBDO. We zijn een internationaal netwerk van communicatiebureaus met een sterke verankering in België. En we zijn op zoek naar nieuwe medewerkers. Bekwame medewerkers, intelligente medewerkers, plezante medewerkers. Medewerkers die handraisers zijn, energie uitstralen en tot het uiterste gaan. Zowel intern als extern.

Samen gaan we 100% voor fantastisch werk voor onze merken en klanten. Welke klanten? Proximus, Douwe Egberts, Ethias, Bellewaerde, Sony Mobile, Scarlet, Pearle, SD Worx en P&G zijn er slechts een paar van.

BBDO Belgium (gevestigd in Brussel) is op zoek naar een HR Professional met een can do attitude.

 

 


 

Functie

Wat doet een HR Professional bij ons?

Je bent hét aanspreekpunt voor onze medewerkers voor alle administratieve vragen met betrekking tot loon en personeelsadministratie.
Samen met de collega’s van het HR-team ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van alle payrollactiviteiten en HR gerelateerde administratie:

  • Je houdt de personeelsgegevens up to date en zorgt voor de voorbereiding van de contracten
  • Je zorgt voor de correcte afhandeling van de lonen en andere looncomponenten zoals bv. openbaar vervoer
  • Je staat in voor de verwerking en opvolging van ziekteattesten 
  • Tijdskredietaanvragen en aanvragen voor zaken als zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof, betaald educatief verlof … regel je van A-Z 
  • Je controleert de verzekeringen en volgt de facturen op van groeps- en hospitalisatieverzekeringen
  • Je beheert de toegangsbadges en beheert de administratie rond de smartphones en abonnementen 
  • Je staat mee in voor het beheer van ons wagenpark, administratie van boetes en parkeervignetten
  • Je waakt over de in -en out procedures van personeel in overleg met de HR manager en IT afdeling
  • Je beheert de administratie en communicatie met de externe veiligheidsadviseur en andere instanties

Profiel

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt minimum een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring 
  • Je hebt reeds 3 à 5 jaar ervaring in personeelsadministratie/payroll 
  • Je hebt (basis)kennis van sociale wetgeving 
  • Je kunt goed overweg met MS Office, voornamelijk Excel 
  • Je spreekt vlot Nederlands en Frans en beschikt over een degelijke basiskennis van het Engels 
  • Je houdt ervan om nauwkeurig en precies te werken, bent stipt en georganiseerd 
  • Je bent sociaal en weet de juiste prioriteiten te stellen om je collega’s zo goed mogelijk te servicen
  • Je bent discreet, tactvol en (klant)vriendelijk

Aanbod

Wat wij je bieden:

  • Een uitdagende en inspirerende werkomgeving
  • De mogelijkheid om je talenten en vaardigheden uit te breiden
  • Een vast contract (deeltijds contract is bespreekbaar)
  • Een competitief salarispakket incl. extralegale voordelen

Contact

Interesse?

Bezorg je cv met motivatiebrief aan Hanne Demedts (hanne.demedts@bbdo.be).


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen