< Terug naar overzicht

HR-manager

HR-manager

Organisatie

Stad Nieuwpoort gaat volop voor de verdere professionalisering van de stadsdiensten en is op zoek naar nieuwe werkkrachten die mee willen bouwen aan een stad in volle verandering en vernieuwing.



Ben je geboeid door de werking van een openbaar bestuur, werk je graag mee aan een optimale dienstverlening voor onze bewoners en sta je open om de beleidslijnen van onze kuststad mee uit te denken? Wil je bovendien werken in een gloednieuw administratief centrum dat binnenkort wordt gebouwd? Dan ben jij de kandidaat die we zoeken!

Functie

Op zoek naar een HR-MANAGER (A1a-A3a)

Je staat in voor het uitwerken en implementeren van een kwaliteitsvol en duurzaam HRM-beleid afgestemd op de organisatiestrategie en –visie. Je leidt en coacht de medewerkers en bent verantwoordelijk voor een efficiënte organisatie en werking van de personeelsdienst met het oog op een kwaliteitsvolle dienstverlening en een correcte toepassing van de geldende wetgeving.

Profiel

Wat wordt er van jou verwacht?

Je bent in het bezit van ofwel een masterdiploma, ofwel een diploma van het universitair onderwijs of een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli gelijkgesteld met universitair onderwijs.

Je beschikt over minstens 4 jaar relevante beroepservaring.

Gewenste ervaring : Beperkte ervaring

Aanbod

Wat bieden wij jou aan?

Een boeiende en uitdagende functie in een veranderende werkomgeving en een marktconform salaris.

Bruto aanvangsloon op jaarbasis

  • met 0 jaar ervaring: 37.297,56 euro
  • met 4 jaar ervaring: 41.050,92 euro

Relevante beroepservaring uit de privésector of als zelfstandige kan voor deze functie maximaal in aanmerking genomen worden voor de toekenning van de geldelijke anciënniteit, op voorwaarde dat je ervaring relevant is voor de functie.

Beroepservaring uit de overheidssector wordt onbeperkt meegenomen voor de valorisatie van de geldelijke anciënniteit. Voor de valorisatie als schaalanciënniteit wordt beroepservaring uit de overheidssecotr mee in rekening genomen voor zover het dezelfde schaal betrof bij de andere overheid en op voorwaarde dat de ervaring relevant is voor de huidige functie.

Extralegale voordelen

  • Maaltijdcheques van 6 EUR waarvan je zelf 1,09 EUR bijdraagt
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Bedrijfswagen
  • Fietsvergoeding van 0,15 EUR per km
  • Terugbetaling van treinabonnement en abonnement De Lijn voor woon-werkverkeer
  • Laptop
  • Smartphone 
  • Ruime opleidingsmogelijkheden 
  • Aansluiting bij de sociale dienst GSD-V met tal van voordelen en de kortingskaart PlusPas
  • 32 vakantiedagen op jaarbasis
  • Extra verlof bij dienstancienniteit:> 5 jaar ononderbroken anciënniteit: +1 dag; >15 jaar ononderbroken anciënniteit: +1 dag; > 25 jaar ononderbroken anciënniteit: +2 dagen; > 30 jaar ononderbroken anciënniteit:+ 2 dagen.

Contact

Meer informatie

De uitgebreide functiebeschrijving en alle informatie over de selectieprocedure vind je terug in de inlichtingenbundel. Klik hier.
Meer inlichtingen kan je opvragen bij Vandenbroucke Sarah, Vandelanotte (sarah.vandenbroucke@vdl.be - 056/42.81.32)

Solliciteren?

We verwachten je kandidatuur uiterlijk op 22 mei 2019.

Deze link leidt je naar de jobpagina van Stad Nieuwpoort. Vul je gegevens in en voeg de gevraagde documenten toe: CV, motivatiebrief, een kopie van het diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (max. 3 maanden oud).

Enkel volledige kandidaturen worden in aanmerking genomen.

Sollicitaties later voltooid dan 22 mei 2019 – 23.59 u. worden beschouwd als onvolledig.


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen