< Terug naar overzicht

Functioneel Business Analist HR

Functioneel Business Analist HR

Organisatie

Het optimaal beheer van arbeidstijden binnen de ziekenhuissector is een bijzondere uitdaging voor UZ Leuven. Hierbij moeten we rekening houden met de verschillende toepasselijke regelgevingen en de complexiteit die de specifieke sector kenmerken (bv werken in shiften in een volcontinu systeem) en de vraag naar flexibele en pragmatische logistieke IT-toepassingen.

In het kader daarvan zijn we binnen de personeelsdienst momenteel op zoek naar een functioneel business-analist HR in beheer arbeidstijden.

Het betreft een tewerkstelling van 80% tot 100%.

Functie

  • Je coördineert de noodzakelijke organisatiebrede veranderingstrajecten voor iedere speficieke beroepsgroep rekening houdend met het wettelijk kader (zoals de implementatie van de nieuwe planningstool binnen UZ Leuven). Je maakt functionele analyses met betrekking tot arbeidstijden/personeelsplanning in overleg met de eindgebruikers en de dienst IT. Je begeleidt het implementatie- en opleidingsproces.
  • Je adviseert en ondersteunt onze decentrale personeelsplanners bij het opmaken van de personeelsplanning. Hierbij maak je gebruik van je functioneel-technische en juridische expertise rond personeelsplanning, gezonde werkroosters en de verschillende planningsmethodieken.
  • Je bewaakt in samenspraak met de verantwoordelijken de efficiëntie van de personeelsplanning, je evalueert de werking van de planningstool en/of het beheer arbeidstijden en je geeft advies over structurele en duurzame verbeteringen.
  • Je rapporteert aan de manager payroll en personeelsadministratie.

Profiel

  • Je beschikt bij voorkeur over een universitair diploma (bv. TEW, handelsingenieur, rechten,…) of je kan een gelijkwaardige relevante ervaring voorleggen (bv. in een sociaal secretariaat).
  • Je beschikt over ruime en parate kennis van de sociale/arbeids-wetgeving (arbeidstijden) en personeelsplanning of je kan snel de eventuele ontbrekende expertise in het domein opbouwen, zodat je je als een expert in het werkdomein kan profileren.
  • Je hebt ervaring met het inrichten van en doorgronden van processen. Je houdt van een pragmatische aanpak.
  • Je hebt goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je kan duidelijk rapporteren en je bent voldoende vaardig in overleg en aftoetsing.
  • Je bent flexibel, klantgericht, stressbestendig en je weet prioriteiten te leggen in de realisatie van uw doelstellingen.

Aanbod

  • UZ Leuven biedt een professionele, multidisciplinaire werkomgeving die de evoluties op de voet volgt en waar volop ruimte is voor opleiding, begeleiding en persoonlijke groei.
  • Een degelijk personeelsstatuut met talrijke extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, tussenkomst vervoersonkosten, bijkomende verlof- en feestdagen, eigen bedrijfsrestaurant.

Contact

Interesse?

  • Solliciteer vandaag nog op deze vacature door het online sollicitatieformulier in te vullen en jouw CV toe te voegen.
  • Voor meer informatie kan je terecht bij Rekrutering en Selectie van UZ Leuven via tel. 016 / 34 49 78.
  • Wil je meer informatie over het werken binnen het ziekenhuis, de sollicitatieprocedure of UZ Leuven als werkgever? Neem dan zeker een kijkje op onze website.


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen