< Terug naar overzicht

Coördinator personeel en organisatie

Coördinator personeel en organisatie

Gemeente en OCMW Tremelo zijn op zoek naar een (m/v):


Coördinator personeel en organisatie


 


Functie

Als Coördinator personeel en organisatie heb je vooral een beleidsuitvoerende en - adviserende rol binnen beide besturen. Je ondersteunt de secretaris en het bestuur m.b.t. tot de implementatie van personeelszaken en ontwikkelt het personeelsbeleid op maat van de organisatie. Je zorgt voor het correct en tijdig verloop van de loon- en personeelsadministratie.

Jouw taak:

  • als allround Coördinator personeel en organisatie sta je in voor het opstellen, implementeren en behouden van een doeltreffend HR-beleid;
  • je blijft up-to-date omtrent de ontwikkelingen rondom de wetgeving en regelgeving;
  • je staat in voor het ontwikkelen van het menselijk potentieel binnen de organisatie;
  • je staat in voor de opmaak en het opvolgen van de persoonlijke dossiers van de personeelsleden;
  • je geeft leiding aan de medewerkers van de dienst personeel en organisatie;
  • ...

Profiel

  • je hebt een masterdiploma op zak in één van volgende richtingen: politieke wetenschappen, overheidsmanagement, bestuurskunde, sociologie, communicatiewetenschappen, rechten, psychologie of economie;
  • minimaal 2 jaar ervaring in het voeren van een efficiënt all-round HR-beleid;
  • blanco uittreksel uit het strafregister. 

De volgende sleutelcompenties passen volledig met je persoonlijkheid:

  • stressbestendig
  • samenwerkingsgericht
  • integriteit
  • overtuigingskracht
  • visieontwikkeling
  • flexibiliteit
  • leiding geven
  • oplossingsgericht

Aanbod

  • een vaste en voltijdse betrekking in contractueel verband;
  • maandsalaris tussen 2987.26 € en 5256.76 €, afhankelijk van je ervaring (anciënniteit in de openbare sector wordt volledig overgenomen, anciënniteit opgebouwd als zelfstandige of in de privésector wordt voor maximaal 10 jaar in rekening gebracht);
  • extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (7 €), hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, tussenkomst in internetkosten;
  • gunstige verlofregeling met 31 tot 35 verlofdagen, afhankelijk van je leeftijd;
  • wervingsreserve van 2 jaar (+ 2 jaar verlengbaar).

Contact

Interesse?

Alle inlichtingen i.v.m. de selectieprocedure kan je terugvinden via www.ccselect.be.  
Met vragen kan je terecht bij CC Select  - 02 467 35 40 of sabrinadaems@ccselect.be.
 
Tot 11 mei 2017 kan je je kandidaat stellen via http://www.ccselect.be/vacatures/coordinator-personeel-en-organisatie door je motivatiebrief, cv, een kopie van het gevraagde diploma en een uittreksel uit het strafregister te bezorgen.


Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen