< Terug naar overzicht

TopTalent zoekt hooggeschoolden

Roularta Media Group biedt een nieuw, multimediaal project aan voor de rekrutering van hoogopgeleiden. Het initiatief krijgt de naam TopTalent en bundelt vijf kanalen langs dewelke HR-professionals op zoek kunnen gaan naar hooggeschoolde werkkrachten.

TopTalent moet de hoogopgeleiden (vanaf niveau A1) vooral op een efficiënte manier bereiken, op verschillende ogenblikken van de week. De eerste advertenties verschenen op zondag 15 januari in alle 14 edities van de krant De Zondag, die wekelijks op 630.000 exemplaren wordt gedrukt, via 4000 distributiepunten (vooral bakkerijen) wordt verspreid en 1.600.000 lezers zou bereiken, waarvan 400.000 hoogopgeleiden. Op woensdag en donderdag nemen respectievelijk Knack en Trends deze advertenties in beknopte vorm over. Deze twee magazines halen wekelijks een totaal bereik van 830.000 lezers, waarvan het merendeel hooggeschoold is.


Kanaal Z verzorgt het vacatureaanbod op televisie en bereikt 280.000 kijkers, waarvan ongeveer de helft hoogopgeleid is en een kwart een functie bekleedt als kaderlid. De zender brengt elke dinsdag de nieuwe vacatures op een teletekstpagina.
De nieuwe banen worden ook on line geplaatst op de website www.toptalent.be, die Roularta en VDAB samen bouwden.

Lees meer over

Geef als eerste een reactie

Om reacties te kunnen geven moet u inloggen
< Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen