< Terug naar overzicht

Jobkanaal lanceert nieuwe sensibiliseringscampagne over diversiteit

Jobkanaal, een initiatief van Unizo, Verso, VKW en Voka, heeft vandaag een nieuwe sensibiliseringscampagne gelanceerd om via filmpjes met getuigenissen werkgevers warm te maken voor diversiteit en inclusie op de werkvloer.

Ambassadeursbedrijven die goede ervaringen hebben met werknemers van vreemde origine of met een fysieke handicap, maken een filmpje met een pakkende getuigenis uit hun onderneming. Ze engageren zich ook om hun professionele contacten hierover te informeren. Zo wekken ze aandacht en creëren ze ‘goesting’ in hun eigen netwerk.

Sensibilisering van werkgevers in het thema diversiteit is één van de kernopdrachten van Jobkanaal. Tot nu toe werd gesensibiliseerd met een diversiteitscharter en uitreiking van jaarlijkse prijzen. In de nieuwe campagne wil men gaan overtuigen via relationeel en emotioneel pakkende verhalen, die zowel verteld kunnen worden door de werkgevers, werknemers, klanten als leveranciers.

De getuigenissen worden getoond op www.verhalendieblijvenplakken.be.

Bron: Jobkanaal

 

Lees meer over

Geef als eerste een reactie

Om reacties te kunnen geven moet u inloggen
< Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen