< Terug naar overzicht

BelCompany: “De klanten bepalen de beloning van medewerkers”

BelCompany laat klantentevredenheid meespelen in de toekenning en omvang van de jaarlijkse bonus. Verkopers die klanten afsnauwen of laten wachten, kunnen daarvoor afgestraft worden.

“De klanten bepalen de beloning van medewerkers”, liet BelCompany in Nederland weten. De klanten hoeven daarvoor niet eens te wachten tot ze een vraag krijgen, ze kunnen terecht op de website van het telecombedrijf en daar kunnen ze de winkel beoordelen. De totaalscore van elke winkel wordt vervolgens verwerkt in de bonus van de medewerkers.

BelCompany heeft meer dan 175 winkels in Nederland (en is een dochter van de Macintosh-groep).

Bron: P&O Actueel

Geef als eerste een reactie

Om reacties te kunnen geven moet u inloggen
< Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen