< Terug naar overzicht

François Sepulchre internationaal brand manager Unique

USG People heeft François Sepulchre benoemd tot brand manager van het internationale merk Unique.

François Sepulchre studeerde in 1984 af als licentiaat Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Université Catholique de Louvain en specialiseerde zich verder in deze materie aan de Rijksuniversiteit van Groningen.

In 1986 zette hij bij Generale Bank zijn eerste stappen in de financiële sector om in 1990 de overstap te maken naar de verzekeringswereld, met name Europ Assistance. Hij groeide er door tot commercieel directeur.

In 1996 ging Sepulchre aan de slag bij Unique als district manager Wallonië. Hij werd vervolgens regiodirecteur en in 2004 algemeen directeur van Unique België. Deze functie ruilde hij in 2009 in voor een internationale functie binnen de groep. Hij werd voor USG People Europees business development manager voor de kmo-markt en vervolgens algemeen directeur Luxemburg.

De aanstelling van Sepulchre als internationaal brand manager past binnen de gewijzigde strategische koers die USG People sinds begin 2012 vaart. Centraal daarin staat het versterken van vijf internationale merken, verdeeld onder drie product-marktcombinaties (Specialist Staffing, Generalist Staffing en Professional Solutions). Unique maakt deel uit van de divisie Specialist Staffing.

< Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen