< Terug naar overzicht

Annelies Steenbeke partner bij BDO Interim Management

BDO stelde Annelies Steenbeke als nieuwe partner aan op 1 oktober 2015 voor de afdeling interim-management.

Annelies Steenbeke behaalde een master Handelsingenieur aan de KU Leuven in 1992 en een aanvullende studie Accountancy en Revisoraat in 1993. Ze startte haar loopbaan bij Ernst & Young in september 1993 als auditor en zette de stap naar BDO Interim Management na een rijkgevulde carrière bij Robert Half International.

Daar startte ze in 1996 als consultant voor Accountemps in Brussel. Vooraleer Accountemps op te starten in Luik in 2003, was ze gedurende vier jaar werkzaam als HR-adviseur bij Imec (onderzoek in micro-electronics in Leuven). Al snel werd ze manager voor alle productlijnen in de Robert Half-kantoren in Luik en Charleroi, om uiteindelijk verantwoordelijk te worden voor Accountemps Brussels en Wallonië gedurende 3,5 jaar.

In januari 2014 ging Annelies Steenbeke een nieuwe uitdaging aan en vervoegde ze BDO Interim Management als senior manager, waar ze het departement leidt sinds eind 2014. Als partner is ze nu verantwoordelijk voor het adviseren en begeleiden van bedrijven en organisaties, zowel uit de privé-, de overheids- als de non-profitsector, die tijdelijk geconfronteerd worden met een gebrek aan interne resources. Ook bij veranderingsprocessen worden steeds meer interim-managers ingeschakeld.

BDO focust vooral op algemene directiefuncties, alsook leidinggevende functies in financiële, HR- of supply chain-, sales- en marketingdomeinen. In België heeft de organisatie meer dan 500 partners en medewerkers verspreid over het hele land. BDO is werkzaam vanuit negen vestigingen in Antwerpen, Brussel (Airport), Brussel (Centrum), Gent, Hasselt, La Hulpe, Luik, Namen-Charleroi en Roeselare.

 

Lees meer over


< Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen