< Terug naar overzicht

Doorbraak

Auteurs:Keith McFarland
Uitgever:Business Contact, 256 blz.
ISBN:97890 470 0110 2
Prijs:€32.00
Als de medewerkers begrijpen wat het bedrijf echt wil en waarom, dan stropen ze de mouwen vlugger en hoger op. Betrekken bij de strategie krikt de motivatie drastisch op. Dat (en nog veel meer) vinden we helder uiteengezet in 'Doorbraak' van Keith McFarland (Business Week).

Op vijf jaar heeft Keith McFarland ’s werelds grootste database van bedrijfsprestaties aangelegd. Bovendien analyseerde hij 7000 bedrijven en interviewde hij 1500 directeurs op vier continenten. Zijn doel? De consultant annex columnist bij Business Week wilde de geheimen van een 'doorbraak' ontdekken. Met andere woorden: hoe veranderen gewone bedrijven in toppresteerders? In zijn boek 'Doorbraak' vinden we het antwoord.
Ongetwijfeld zullen HRM’ers extra aandacht hebben voor de hoofdstukken waarin McFarland uitzoekt hoe je het beste uit de medewerkers naar boven kunt brengen. Centraal daarin: als mensen begrijpen wat het bedrijf wil en waarom, stropen ze de mouwen vlugger en hoger op. Kortom, mensen betrekken bij de strategie is cruciaal.
De organisatie moet ook investeren in het ontwikkelen van talent: zorg ervoor dat iedereen kan meegroeien met de behoeften van het bedrijf.


< Terug naar overzicht

U zoekt, u vindt !

HR Square | Magazine, E-zine, Netwerk, Website, Seminaries, ...

Word nu lid !
Geniet van de voordelen